10 Random questions

This is the video I made for the 10 Random questions Noelle tagged me in from her blog: http://ihearabell.blogspot.com/
As you can see, I added my lil twist to it, hahaha!
And I apologize for the ending. I had this super great ending where I thanked Noelle for tagging me and everything and the video part I put was me thanking… well… you’ll see..
Just in case you were wondering why the ending doesn’t exactly make sense! ahahaha
THANK YOU NOELLE!
That was fun!
Strange, but fun šŸ˜‰

Advertisements

About Windy

Ha! You want ME to describe myself in a 140 word box??? Think again! Just go to the "About Me" section and find out more!
Video | This entry was posted in Events. Bookmark the permalink.

5 Responses to 10 Random questions

  1. Noelle says:

    Haha, cute! I love your shirt, btw.
    Thanks for doing it. =)
    And I know, every time I film a video, I feel so weird, and think there is someone listening who is like
    “?????” lol.
    But I’m getting used to it, kindof, and all of my family knows I make videos now, so it’s a little better. =)

  2. crazytacoandsusi says:

    Oh my gosh this is hilarious!! šŸ˜€

  3. Sandy Bonita says:

    WINDY! You’re like the best interviewer in history! HAHAAHAAHAH! You guy the guy voice -holy music- THE GUY VOICE AHAHAHA. Me and Steph always do the guy voice when we wanna be extra manly ahahha SEXY! You’re our soul sister! I should stalk your blog more often you’re soo funny and expressive in your writing. TWO WORDS: LOVE IT!
    Never stop writing, and you always make me smile and laugh with your posts!
    I miss you so much winders! And I love you even more!

    • 2wildwindyheart says:

      hahaha šŸ™‚ THE GUY VOICE!
      MAAAN! Sanders! I have to talk to you, like, PRONTO! Me needs sandy time! hahaha
      Awww, thank you Sandy! THank you Jesus!
      When I have the time to post, I love it!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s